.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسالت: پاسخ وزارت خارجه به شیخ امارات هیچ کس را راضی نکرد
رسالت در سرمقاله خود با عنوان«درشت گویی شیخ امارات راجواب دهید!» نوشت: * شیخ زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات در یک اقدام خارج از عرف دیپلماتیک سفر رئیس جمهور کشورمان به جزیره ابوموسی را « نقض آشکار حاکمیت امارات» خوانده و سفیر خود را از تهران احضار نموده است.به نظر می‌رسد شیوخ امارات از زنگ بیداری در منطقه بی‌خبرند و حرف‌های خود را در مورد جزایر ایرانی همچنان می‌خواهند تکرار کنند. * کشوری که از پدیداری آن کمتر از 50 سال است که می‌گذرد نباید در مورد حاکمیت سرزمینی و جغرافیایی خود به گونه‌ای سخن بگوید که هیچ گاه از آن برخوردار نبوده است. آن هم مدعی کشوری بشود که حاکمیت سرزمینی و جغرافیایی او بر ازنیمی از جهان به بیش از 4 هزار سال قبل در مقاطعی از تاریخ برمی‌گردد. *غرب برخی شیوخ منطقه را در کاخ‌های شیشه‌ای نشانده‌ است ومرتب به آنها دستور سنگ اندازی به طرف قدرتی بزرگ چون جمهوری اسلامی ایران می دهد. آنها نیک می‌دانند که این سنگ اندازی‌ها خللی به اقتدار ایران وارد نمی‌کند. اما اگر قرار باشد ایران روزی به این سنگ‌اندازی‌ها پاسخ دهد چیزی از کاخ‌های شیشه‌ ای آنها باقی نخواهد ماند . *درشت گویی شیخ امارات را وزارت خارجه باید محکم جواب دهد .واکنش حسین امیر عبداللهیان معاون عربی آفریقایی وزیر خارجه در این مورد کافی نیست و هیچ کس را راضی نمی‌کند.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 فروردين 1391
اين انتظار از مجموعه ديپلماسي كشور مي رودبا قدرت ودانايي با موضوع برخورد كنند تا هر الف بچه اي چنين فكر هاي غلط وابله هانه اي نكند.
شهروند چابکسر 27 فروردين 1391
دل مردم ایرانیان شدیدا بدرد امده درشت گویی شیخ امارات راجواب دهید!انها دوستان ما نیستند مگر یادتان رفته یا خودتان را به خواب زده اید امارات و عربستان و قطر و کویت هزینه های دشمنان و گروهکهای تروریستی مانند ریگی و پژاک و کومله و ...تامین میکنند بجای اینکه مار در آستین بپرورانید و در امارات سرمایه گزاری کنید و ایرانیان را تشویق به خریدن خانه و ملک در کشورک جعلی امارات کنید از خواب غفلت بیدار شوید و وزارت خارجه و مجلس تا به بی غیرتی و مسایل دیگر متهم نشده کاری در خور غیرت ملی ایران انجام دهد انها به ناموس ما توهین کردند !!!ایرانیان حاضر از گشنگی بمیرند و زیر بار این ننگ نروند من بشخصه احمدی نژاد را قبول ندارم اما برایم پذیرفتنی نیست که شیخک امارات به سفر رئیس جمهور به یک شهر ایرانی اعتراض کند اگر در این موارد عکس العمل مناسب نشان ندهیم دیگر سنگ روی سنگ بند نمیشود و تمام دشمنان ایران هر کدام یک نقطه از خاک مقدس ایران را هدف قرار میدهند ما به رابطه با امارات و عربستان نیازی نداریم یادتان نرود همین کشورهای عربی منجمله کویت و قطر بودند که چند سال قبل در زمان جنگ دسته دسته ایرانیان را با قایق و در شرایط نامناسب از کشورشان به مقصد بنادر ایران اخراج کردند و تمام اموال انها را مصادره کردند هم اکنون نیز بسیاری از ایرانیان در زندانها ی امارات در شرایط نامناسبی بسر میبرند و کسی بدادشان نمیرسد و مسبب بسیاری از باندهای فساد و قاچاق دختران به کشورهای عربی همین شیوخ امارات بکمک پاره ای از ایرانیان بی غیرت دلال و وطن فروش میباشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.